До уваги кандидатів на посади суддів
Пунктом 5.27 Регламенту Вищої ради правосуддя (далі – Регламент) визначено, що засідання Ради або Дисциплінарної палати можуть проводитися в режимі відеоконференції за наявності технічної можливості. Засідання Ради в режимі відеоконференції проводиться за клопотанням учасника, поданим не пізніше ніж за три дні до засідання. Якщо учасник подав клопотання про участь у засіданні та з’явився в засідання Ради чи Дисциплінарної палати, він бере участь у засіданні в загальному порядку.
17 серпня 2021 року рішенням Вищої ради правосуддя № 1845/0/15-21 затверджено Положення про порядок функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, серед яких підсистема відеоконференцзв’язку, яка забезпечує користувачам можливість брати участь у засіданнях органів та установ системи правосуддя в режимі відеоконференції.
Для участі у засіданні в режимі відеоконференції необхідно зареєструватися на сайті ВКЗ за посиланням http://vkz.court.gov.ua відповідно до інструкції, розміщеної у розділі МЕНЮ цього сайту, – Інструкції «Участь у судовому засіданні в режимі відеоконференцзв'язку».
У разі виникнення проблем під час реєстрації чи на інших етапах налагодження відеозв’язку рекомендуємо зв’язатися з фахівцями служби технічної підтримки за телефоном (044) 492 70 10 або надіслати електронний лист на адресу: help@ccs.court.gov.ua, розміщену у розділі КОНТАКТИ сайту ВКЗ.
За потреби провести тестовий сеанс відеозв’язку необхідно повідомити про це відповідальній особі управління забезпечення діяльності членів Вищої ради правосуддя секретаріату Вищої ради правосуддя за один – два дні до відповідного засідання за телефоном (044) 481 06 27.
Учасник, що бере участь у засіданні Ради в режимі відеоконференції із використанням власних технічних засобів, зобов’язаний:
зайти та авторизуватися в Системі відеоконференцзв’язку за 15 хвилин до часу засідання;
активувати технічні засоби (мікрофон, навушники, камера) та перевірити їх справність шляхом тестування за допомогою Системи відеоконференцзв’язку;
очікувати запрошення.
Підтвердження особи учасника відбувається шляхом його авторизації в Системі відеоконференцзв’язку із застосуванням кваліфікованого електронного підпису (пункт 5.29 Регламенту).
Додатково інформуємо, що пунктом 7.1 Регламенту, зокрема, передбачено, що перебіг засідань Ради транслюється в режимі реального часу на YouTube-каналі Ради та/або офіційному вебсайті Ради в розділі «Відео», крім розгляду справи (питання порядку денного) у закритому засіданні. Трансляція засідань Ради не проводиться у випадку ухвалення Радою відповідного рішення за клопотанням (запереченням) сторони (особи, щодо якої розглядається питання порядку денного).
Документи надсилаються на електронну адресу Вищої ради правосуддя assistant@hcj.gov.ua, із застосуванням електронного підпису, у паперовому вигляді – на поштову адресу: вул. Студентська, 12-А, м. Київ, 04050.
У разі неможливості взяти участь у засіданні Вищої ради правосуддя просимо невідкладно повідомити про це на електронну адресу Ради assistant@hcj.gov.ua.